Plahotniuc va fura 1 milion de Euro in direct, la Moldova are Talent

Potrivit unor surse din interiorul PDM, deputatul si controversatul om de atacuri raider Vlad Plahotniuc s-a inscris la concursul Moldova are Talent, cu un exercitiu unic in istoria spectacolelor de televiziune. Conform sursei, deputatul va fura un milion de Euro, in direct, sperand sa lase cu gura cascata presupusa audienta uriasa a emisiunii.
Programata pentru debutul concursului, evolutia deputatului PD va fi urmarita de intreaga populatie a Moldovei, insa este de asteptat ca foarte multi cetateni straini sa solicite operatorilor de cablu sa includa PrimeTV in grila lor de programe, pentru a putea urmari evenimentul.

Deputatul are emotii!
"Am emotii. Am emotii mari, pentru ca nu am mai furat niciodata un milion de Euro si, de fapt, n-am mai furat niciodata nimic in direct, in fata camerelor, preferand sa fac asta in intimitate, in familie, daca vreti. Insa nu ma voi da batut, voi merge mai departe, orice ar fi. Ma stiti, eu nu cedez asa usor", a precizat Vlad Plahotniuc pentru ZonaLibera.info.
Marturisind ca a urmarit toate emisiunile de peste Prut, Romanii au Talent, fiind impresionat pana la lacrimi de talentatul Narcis Ianau, papusarul declara ca ia in calcul si o eventuala eliminare din concurs: "Stiu ca talentul meu nu este unul rar, mai ales in Moldova. Sper insa ca magnitudinea executiei sa impresioneze. Practic, pe asta ma bazez, pe socul pe care telespectatorii il vor avea in momentul in care ma vor vedea furand, IN DIRECT... 1 Milion de Euro !".
Conform aceleiasi surse, banii vor fi oferiti de un sponsor, fiind luati in calcul Vlad Filat, Ilan Shor. In cazul in care acestia nu accepta sa sponsorizeze evolutia deputatului, cel mai probabil se va apela la bugetul de stat.
Mai nouă Mai veche

Formular de contact